Klasser

Autoskolen AS

Vi tilbyr opplæring i følgende klasser

Kurspåmelding

Laster...

Priser klasse B

Kjøretime

Kjøretime (45 min)

825 kr

Trinn 4: Kjøring i landeveismiljø 4.1.2 (225 min)

0 kr

Trinn 4: Planlegging og kjøring i variert miljø 4.1.3 (180 min)

Førerprøve (90 min)

2 700 kr

Kurs

Sikkerhetskurs på øvingsbane inkl NAF gebyr 1450,- (180 min)

6 900 kr

Trinn 4: Bilkjøringens risiko 4.1.1 (90 min)

Prisen gjelder for hele trinn 4

9 500 kr

Trinn 4: Refleksjon og oppsummering 4.1.4 (90 min)

Annet

NAF Baneleie (Gebyr)

NAF gebyr gjeldende fra 01.01.24

1 450 kr

Informasjon om priser

Viktige opplysninger:

Alle våre pakker inkluderer alt av obligatorisk opplæring. Pakkeprisen er ikke låst til innholdet i pakken, og kan brukes som et "kontantkort" til det du ønsker av opplæring, pakkeoversiktene er forslag til hvordan man kan disponere pakkebeløpet.

Trafikalt grunnkurs, førstehjelpskurs og Trafikant i Mørket (mørkedemo) er ikke inkludert i våre pakker, men vi tilbyr våre kunder gode priser på disse.

Hvis du har gjennomført deler av obligatorisk opplæring på en annen trafikkskole og derfor ikke har behov for en komplett pakke, ta kontakt med oss for et godt tilbud.

Ved kjøp av pakke skal betaling gjøres forskuddsvis, om ikke annet er avtalt. Innbetaling av pakken kan deles opp etter avtale.

Vi har ingen skjulte kostnader i våre pakkepriser, vi har derfor har vi valgt å inkludere NAF sin baneavgift for sikkerhetskurs på bane (kr 1450,- pr. 01.01.24) og Gebyr for bompenger (kr 500,-) i våre pakkepriser. Disse avgiftene er like for alle trafikkskoler. Mange trafikkskoler inkluderer ikke disse avgiftene i sine pakkepriser for å fremstå som billigere. Ved sammenligning av pris med andre skoler bør man huske å se om gebyrer er inkludert i totalpris for pakken.

Pakkepriser:

Alle våre pakker inkluderer følgende tjenester:

- Sms-varsling: automatisk utsending av påminnelse kvelden før neste avtalte time.

- Elevinnlogging: elektronisk oversikt over kjørte time, planlagte timer, innestående og utestående beløp, opplæringskort og betalingsinformasjon via nettbank/faktura/vipps

Lærere klasse B

Charlotte Engelsen Selvik